Tuesday, May 17

February 2011

February ada banyak tarikh2 yang membawa kenangan bagi aku..

8hb Feb ialah birthday mummy... Happy Birthday Mummy... I love u so much... tak bg apa pun cuma belikan kek n celebrate with family jer...

21hb Feb ialah tarikh birthday aku...

thank you mummy for the birthday cake... AS dan QM lah yang tiupkan lilin... depa yang seronok lebih..

terima kasih yang tak terhingga untuk wish dari kawan2 dan keluarga....

from..................................
(tq 4 the wish.. actually u are the first person to wish me and i really appreciate it...)

from Wm
I want 2 be a 1st person who wish u.."Happy Birthday Apache" ..Happy Birthday darling :-)
"HAPPY BIRTHDAY 2 U... HAPPY BIRTHDAY 2 U.. HAPPY BIRTHDAY 2 MORNINGSTAR APACHE.. HAPPY BIRTHDAY 2 U..." wishing u all the best & success.. n long live.. B-)

from Sufi
Happy Birthday to YOU! May Year 2011 bring you with Abundant Wealth, Good Health, Success & Happiness! Warmest regards: Sufi & family

from Shm
Hadiah b'day ke kasut tu..hehe..HAPPY BDAY BEB..... jgn sad2 tau..kwn2 rmai ada...smoga panjang umur, murah rzki..

from Big Bro
Selamat Hari Lahir. Moga panjang umur murah rezeki

from UK
Salam Apache. Selamat ulangtahun yang ke dot dot. Kami doakan semoga dilimpahi berkat dan rezeki yang baik. dr kami di UK

from kawan2 FB ---- Terima kasih banyak2 especially U.... Carla..

7hb Feb
Hari ini dalam tahun ini yang paling sedih dalam hidup aku... memang down giler2 punyer... It should be 13 years and going strong but we failed and heartbroken.... :-(       but Carla said make this day HERSTORY not HISTORY... soooo sad n sooo painful...

26hb Feb
Hari ni aku duduk exam.... buku hanya aku baca 1/3 sahaja... nasib baik soalan objektif. Ada 50 soalan yang kena jawab dalam masa 2 jam. Sepatutnya Shm pun amik priksa ngan aku today tp dia taknak pegi. kata dia, sure dia fail sbb dia baca buku pun tak paham... so aku terpaksa lah pegi sorang2... aku pun tak paham dan tak bersedia sebenarnya tp En. Yzd dah bayarkan utk periksa ni aku p je lah...sekali baca soalan tak paham, baca jawapan lagilah tak paham... rasa macam suma jawapan dia betul tp ada org pesan kat aku, pilih jawapan yang paling panjang. tp mesti ada 2 jawapan yang agak2 sama panjang so aku hentam je lah.. hehehehe... tu lah suruh baca buku, malas.... 2 minggu lepas tu En. Yzd sms aku LULUS! Hahahahaha.....
Seronoknya.... tp class tak p gak, kerja memonteng jer... bila p class En. Yzd kata setahun sekali jer nampak muka aku.... hehehehe....