Wednesday, October 13

macam-macam

raya dah habis.... tahun ni satu open house je yg aku attend... itu pun pasl daddy aku yg buat kat opis dia... p makan pastu p antar AS & QM p airport pasai depa nak p penang... rindunya kat depa.. tak pernah brpisah jauh2 dgn depa.. 3 mlm lak 2... tp alhamdulilah aku berjaya juga harunginya dgn bertemankan tess dan cindy... thanks gurls..

aku betul2 happy mlm 2 pasai tak worry call dr sesiapa pun... hahaha.. lepas gian aku... hah hamik... bg betul2 punya smpai sakit tekak aku. goyang lagi tp at first segan gak pasai abg d ada but lepas tu dia balik kami pun menjadik lah..thanks to fy pasai bg accomodation kami nak crash mlm 2. esok 2 plak lunch ngan fy than p teman tess shoping, ptg 2 p klia lak temankan cindy n sis dia jumpa anak sedara depa. aku lepak2 ngan tess cuci mata nak ngorat mat saleh lah konon.. fuh.. satu mat saleh tgh beli sandwich tmpt kami melepak 2.. dgn baju black ngan kasut but... rambut blond panjang di ikat, dgn tattoo. hensem gak aku tgk mamat nih... hehehe... ushar jer tak berani aku dekat... habis cindy dgn urusan dia kami pun blah lah p mkn mlm... lapar giler... berenti kat rnr dengkil makan nasi lemak n kuey tiaw sup yg mcm hawau jer. cc call dia dah bg resume aku kat ex boss dia.. mintak2 lah depa panggil aku interview..

aduh... balik tuh sampai esok paginya perut aku tak sedap pasai cirit... mana taknyer... 5 hari 5 mlm aku mkn mc d jer semalam tulah br masuk nasi... apasal mc d jer? pasai tak sempat nak mkn... on d road jer 5 hari tuh.. cehh... mcm lah sibuk sangat... buat2 sibuk jer sebenarnya supaya aku tak rasa sunyi sngat AS dan QM takde..

selasa p amik depa kat airport... drama lagi... letihlah jiwa aku.. tp takpe anak2 aku dah balik... yahoo!!!

khamis lepak sg penchala... tgk si farish dhameer... cute betul dia tuh... anak pakistan lah katakan...

jumaat pagi2 ada call suruh dtg interview kat SG jam 2 ptg... hah... try dulu beb camane... ptg ada makan2 ngan member nak belanja... hah tq abng... sedap nasi kerabu n kfc... hah jgn marah... kerja melantak jer kitaorng nih..

hujung minggu 2 p melaka lak.. ada urusan hari sabtu tp tak sempat lah so kena tunda ari isnin lah plak... kesian kat QM terpaksa ponteng sekolah... amannya tido umah sendiri... bnyk nyer kenangan manis kat sini... gmbr2 kat cermin pun aku tak boleh nak turunkan... tak boleh nak angkat langsung tangan nak turunkan... aku cuma boleh pandang dengan hati yg sayu jer... memori beb... my memori... maybe kalau aku pindah betul2 sok baru aku turunkan kot.

4 hari dah Mr. X tak call... sibuk kut.. hah saper mr.x? itulah kwn ku yg sungguh romantik tahap gaban beb... cair jiwa dengar dia bercerita tapi yg heran nya dia tak de pun bermadah2 ngan aku cuma dia bercerita ngan jujur dan penuh ketulusan... tp aku tak tahulah kalau2 dia kelentong aku ker tapi kalau dia kelentong aku tabiklah sbb dasat betul... suara dia... fulamak... macam suara budak remaja awal 20an...

inilah pertama kali aku jumpa org lelaki yg suka bersembang...dan pandai bersembang...dan pandai amik hati... hahaha rasa mcm budak2 sekolah jer... dan dia alami apa yg aku alami dan aku boleh faham perasaan dia... heran kan...apa yg dia cerita, aku boleh relate... padahal aku tak cerita pun tragedi dlm hidup aku... mcm mana dia boleh rasa sebijik mcm aku rasa...
adakah ini takdir.... eiiii....takutnyer... too good to be true.. maybe becoz we are 2 lonely soul.. ye ker?... kita tunggu dan lihat beb...