Thursday, August 26

Selamat Tinggal Cinta

Selamat tinggal kekasih hatiku
saat ini aku melepaskanmu pergi mengikut hatimu...
akan ku simpan cintaku padamu jauh dalam lipatan hati.
agar tidak menggangu bahagiamu...

meninggalkanmu ibarat...
melayang separuh jiwa,
berhenti bumi dari paksi,
terhenti denyut nadi,
terpadam api mentari...

terima kasih kerana memberiku peluang mengenal cinta
walaupun dirimu tidak pernah mencintaiku...
aku relakan kau pergi..
selamat tinggal jiwaku...
selamanya kau dihatiku....

.----------------------------------------

Demi kebahagiaanmu aku rela undurkan diri
dan dengan berkah bulan ramadhan 1431 hijrah
AKU BEBASKANMU....
Selamat tinggal suamiku...
Selamat tinggal matahariku...
Sinarkanlah cahayamu pada dunia baru pilihanmu
Ketahuilah... aku tulus dan ikhlas
mencintaimu selamanya......

------------------------------------------

Goodbye is the hardest thing to say
to someone who means the world to you..
especially when goodbye isn't what you want....

Stand With The Wind and
Apachesilver2421...... (R.I.P)