Friday, July 9

My heart, My soul, My Love........Edward.


Carla.........

ko dah pi jumpa Edward... jelesnya aku..... takpe-takpe ada masa lagi nak pi jumpa dia dan memadu kasih asmara jiwang cintan maut gilerzzzz.....

hah... tak sabarnya menantikan saat itu.... bila la aku nak ada time ni.... nak habiskan masa 2 jam ngan dia... walaupun aku rasa 2 jam tuh tak cukup tapi aku tahu dia sangat sibuk dan dapat spent time ngan aku 2 jam jer.... takpe nanti aku pi lagi hari lain pulak....

2 jam pun ok lah.... bukan senang nak tunggu dia datang malaysia.....

and Carla.... Edward is mine... he's mine.... aku bagi kat ko bayang-bayang dia jer lah ok

but his heart is mine... forever........... i love you Edward..... oh...Carla..... you can take Jacob...

he's good and loyal and have a superb, gorgeos, drop dead sexy body.......

Edward..... i don't care about his pale body..... i just want his love and his heart..........

ohh.....       Edward... my darling Edward.... i'm yours..... take me and make me yours forever...

i love you Edward....

bila la aku nak pi tengok Eclipse nihhh.... Edward wait for me....

sapa nak pi tengok wayang?.. yeahhh!!!